SZCZEG脫艁Y KURSU
Podstawy wykorzystania neuromarketingu w marketingu i biznesie
Czy wiesz, 偶e zdobycie wiedzy na temat neuromarketingu mo偶e zwi臋kszy膰 skuteczno艣膰 Twoich dzia艂a艅 marketingowych oraz pozwoli膰 lepiej zrozumie膰 zachowania klient贸w i zwi臋kszy膰 przewag臋 konkurencyjn膮? W tym kursie Anna Ledwo艅-Blacha podpowie Ci jak to zrobi膰 w praktyce.
Co zawiera kurs?
Dla kogo?
- Dla ka偶dego, kto rozwija w艂asn膮 firm臋, mark臋 osobist膮, zajmuje si臋 sprzeda偶膮 i marketingiem.
- Dla os贸b, kt贸re chc膮 po prostu na co dzie艅 lepiej si臋 komunikowa膰.
Co da Ci ten kurs?
- Praktyczna wiedza - poznasz techniki wykorzystania neuromarketingu w marketingu i biznesie, kt贸re pozwol膮 Ci lepiej pozna膰 swoich klient贸w i dostosowa膰 ofert臋 do ich potrzeb.
- Rozw贸j umiej臋tno艣ci - kurs nauczy Ci臋, jak wykorzysta膰 w praktyce wyniki bada艅 neuromarketingowych, aby zoptymalizowa膰 swoje dzia艂ania marketingowe, tworzy膰 skuteczne reklamy i komunikowa膰 si臋 z klientami na poziomie emocjonalnym.
- Etyka i odpowiedzialno艣膰 - zdob臋dziesz wiedz臋 na temat etycznych aspekt贸w stosowania neuromarketingu oraz nauczysz si臋 jak unika膰 potencjalnych zagro偶e艅 zwi膮zanych z manipulacj膮 zachowaniami konsument贸w.
- Kompetencje interpersonalne - kurs pomo偶e Ci nawi膮za膰 kontakty z innymi specjalistami z dziedziny neuromarketingu oraz nauczy膰 si臋 wsp贸艂pracowa膰 z zespo艂ami badawczymi, co z pewno艣ci膮 przyczyni si臋 do rozwoju Twojej kariery zawodowej.
Korzy艣ci dla biznesu
- Zwi臋kszenie efektywno艣ci marketingowej - dzi臋ki naukowemu podej艣ciu do marketingu, Twoja firma b臋dzie w stanie lepiej zrozumie膰 swoich klient贸w i dostosowa膰 ofert臋 do ich potrzeb, co przyczyni si臋 do zwi臋kszenia sprzeda偶y oraz lojalno艣ci klient贸w.
- Innowacyjno艣膰 i kreatywno艣膰 - zesp贸艂 wyposa偶ony w wiedz臋 na temat neuromarketingu b臋dzie w stanie opracowywa膰 nowatorskie strategie marketingowe, kt贸re pomog膮 wyr贸偶ni膰 si臋 na t艂umie konkurencji i przyci膮gn膮膰 uwag臋 potencjalnych klient贸w.
- Wsp贸艂praca i synergia - kurs pomo偶e zespo艂owi lepiej wsp贸艂pracowa膰 oraz integrowa膰 si臋, poprzez wsp贸lne poznanie nowych metod pracy i zdobywanie wiedzy na temat neuromarketingu. To zwi臋kszy zaanga偶owanie pracownik贸w oraz przyczyni si臋 do osi膮gania lepszych wynik贸w przez ca艂膮 organizacj臋.
- Rozw贸j kompetencji zawodowych - inwestycja w rozw贸j umiej臋tno艣ci pracownik贸w z dziedziny neuromarketingu z pewno艣ci膮 przyczyni si臋 do ich satysfakcji zawodowej oraz d艂ugofalowego wzrostu warto艣ci organizacji.

Anna
Ledwo艅-Blacha
dyrektorka kreatywna w agencji More Bananas, g艂贸wna organizatork膮 CRASH Mondays i AMBASADORKa MA艁OPOLSKIEGO FESTIWALU INNOWACJI.
W bran偶y marketingowej pracuje ju偶 11 lat. Od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty z zakresu medi贸w spo艂eczno艣ciowych, strategii czy komunikacji. Wyk艂ada na studiach podyplomowych na Akademii G贸rniczo-Hutniczej i Wy偶szej Szkole Handlowej we Wroc艂awiu. Kocha kwiaty. Uwielbiam ple艣膰 wianki i uk艂ada膰 bukiety. W swoim domu ma swoj膮 prywatn膮 d偶ungl臋 (ponad 50 kwiat贸w). Jest fank膮 black-metalu, cz臋sto bywa na koncertach i festiwalach. W wolnych chwilach gra w plansz贸wka, czyta fantasy i du偶o podr贸偶uje.